پیام های ایمنی :
- نشت گاز و گاز گرفتگی - در زمان استشمام بوی گاز بهترین و اولین کار خروج از ساختمان است
- ایمنی در محیط کار - از تجارب ديگران استفاده كنيد.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - مسیر دود کش مکان مناسبی برای لانه سازی حشرات و پرندگان می باشد
- عمومی - ايمني يعني ادامه زندگي در آرامش
- بلایای طبیعی - آگاهی + مقاوم سازی = ایمنی در مقابل زلزله
- ایمنی در محیط کار - عوامل خطر آفرين را از سر راه خود برداريد
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - استفاده از لامپهای التهابی با قدرت بالا به جای کرسیبرقی به هیچ عنوان مجاز نیست .
- ایمنی در محیط کار - از آلوده شدن زخم به گرد و غبار و يا تماس با ابزار كار خودداري كنيد.
- عمومی - احتیاط شرط عقل است.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - برای نصب بخاری و لوازم گازی حتما از شیلنگ وبست مناسب استفاده نمایید
- ایمنی در محیط کار - غرور + بي دقتي = حادثه
- نشت گاز و گاز گرفتگی - در هنگام نشت گاز ، پس از خروج از ساختمان با شماره تلفن 125 تماس بگیرید
- بلایای طبیعی - اصولی ترین کار ، کسب آمادگی به منظور مقابله با سوانح است .
- ایمنی در محیط کار - ابزار ناقص را از محيط دور كنيد.
- ایمنی در محیط کار - ديگران را از وجود خطر آگاه سازيد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - اگر در محیط کار و خانه علائم سردرد و سرگیجه داشتید فورا خود را به هوای آزاد بیرون برسانید
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - عبور دادن سیمبرق کرسی از زیرتشک و لحاف غیراصولی است این امر احتمال بروز آتشسوزی و همچنین برقگرفتگی را تا چندین برابر افزایش میدهد.
- عمومی - ايمني يك حس است آن را به ديگر حواس خود بيفزاييد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - تعمیرونصب وسایل گرمایشی صرفا توسط مراکز مجاز و افراد متخصص انجام شود.
- ایمنی در محیط کار - خطرات محيط كار خود را بشناسيد
درباره مدیر اداری مالی | سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور

مدیر اداری مالی برنامه ریز بسیاری از فعالیت های سازمان می باشد . چون این واحد با برنامه ریزی مالی که ایجاد می کند بر اساس بودجه تنظیم شده و منابعی که در اختیار دارد هزینه های واحد های مختلف را به نسبت اهمیت ، طبقه بندی نموده و با نظر مدیریت در طول سال آنها را اجرا می نماید
نمایش توضیحات بیشتر ...شرح وظایف
بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح ها ، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل مورد نیاز سازمان با رعایت اصول صرفه جویی و صلاح سازمان و در چارچوب اهداف کلی .
انجام کلیه امور اداری ، کارگزینی ، امور رفاهی کارکنان و مالی سازمان .
نظارت بر امور کاری ، خدمات عمومی ، دبیرخانه ، چاپ و تکثیر .
تهیه و تدارک کلیه اقلام مورد نیاز سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
اقدام به حفظ و نگهداری اموال سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی .
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات آئین نامه های استخدامی و آشنا نمودن مسئولین تحت سرپرستی با قوانین و مقررات جدید اداری .
بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی .
انجام کلیه اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع می شود و سایر وظایف مربوط به شغل .