پیام های ایمنی :
- نشت گاز و گاز گرفتگی - گاز مونواکسید کربن(CO) هیچ رنگ و بویی ندارد
- ایمنی در محیط کار - عوامل خطر آفرين را از سر راه خود برداريد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - برای نصب لوازم گاز سوز و بخاری از شیلنگ استاندارد گاز استفاده نمایید
- بلایای طبیعی - زلزله مانند باد و باران پدیده کاملاٌ طبیعی است . ما باید آمادگی خود را بالا ببریم .
- عمومی - خطر در كمين است همواره ودر همه جا مراقب باشيم
- ایمنی در محیط کار - روز خوش ,روز بدون حادثه است
- ایمنی در محیط کار - براي رسيدن به فردا امروز ايمن كار كنيد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - در هنگام نشت گاز هر اقدامی باید بعد از خروج کلیه ساکنین صورت گیرد
- بلایای طبیعی - آگاهی + مقاوم سازی = ایمنی در مقابل زلزله
- نشت گاز و گاز گرفتگی - هر وسیله گرما زا باید مسیر دود کش جدا و مخصوص به خود داشته باشد
- ایمنی در محیط کار - روابط دوستانه در محيط كار موجب سلامت روان است
- عمومی - ايمني ضامن سلامتي است.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - استفاده از بخاری های بدون دودکش در اماکن مسکونی ممنوع می باشد
- ایمنی در محیط کار - پوششهاي ايمني محافظ جان شماست
- ایمنی در محیط کار - شرايط نا ايمن را گزارش كنيد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - برای نصب بخاری و لوازم گازی حتما از شیلنگ وبست مناسب استفاده نمایید
- ایمنی در محیط کار - براي انجام هركاري راهي بي خطر وجود دارد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - پس از هر گونه تعمیرات ساختمان و ایزوگام پشت بام حتما مسیر دودکش را بررسی نمایید
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - استفاده از سیمهای نایلونی برای تامین مدار برق کرسیهای برقی غیرمجاز است و باید حتما از کابلهای مناسب و استاندارد استفاده نمایید .
- ایمنی در محیط کار - به شانس تكيه نكنيد، دستورالعمل هاي كار را مو به مو اجرا كنيد.
درباره مدیر اداری مالی | سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور
مصطفی قندهاری رئیس امور اداری و مالیمدیر اداری مالی برنامه ریز بسیاری از فعالیت های سازمان می باشد . چون این واحد با برنامه ریزی مالی که ایجاد می کند بر اساس بودجه تنظیم شده و منابعی که در اختیار دارد هزینه های واحد های مختلف را به نسبت اهمیت ، طبقه بندی نموده و با نظر مدیریت در طول سال آنها را اجرا می نماید
نمایش توضیحات بیشتر ...شرح وظایف
بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح ها ، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل مورد نیاز سازمان با رعایت اصول صرفه جویی و صلاح سازمان و در چارچوب اهداف کلی .
انجام کلیه امور اداری ، کارگزینی ، امور رفاهی کارکنان و مالی سازمان .
نظارت بر امور کاری ، خدمات عمومی ، دبیرخانه ، چاپ و تکثیر .
تهیه و تدارک کلیه اقلام مورد نیاز سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
اقدام به حفظ و نگهداری اموال سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی .
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات آئین نامه های استخدامی و آشنا نمودن مسئولین تحت سرپرستی با قوانین و مقررات جدید اداری .
بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی .
انجام کلیه اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع می شود و سایر وظایف مربوط به شغل .