پیام های ایمنی :
- نشت گاز و گاز گرفتگی - استفاده از بخاری های بدون دودکش در اماکن مسکونی ممنوع می باشد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - قبل از نصب بخاری حتما مسیر دود کش را بررسی نمایید
- ایمنی در خانه - کیف کمک های اولیه را همواره در منزل آماده داشته باشید.
- ایمنی در محیط کار - ايمن فكر كنيد وايمن عمل كنيد
- ایمنی در محیط کار - ابزار ناقص را از محيط دور كنيد.
- عمومی - بیائید در هر خانواده حداقل یک امدادگر داشته باشیم .
- ایمنی در خانه - روز خوش ,روز بدون حادثه است
- ایمنی در محیط کار - توليد بدون حادثه هدف همه ما
- ایمنی در محیط کار - خطرات محيط كار خود را بشناسيد
- بلایای طبیعی - زلزله مانند باد و باران پدیده کاملاٌ طبیعی است . ما باید آمادگی خود را بالا ببریم .
- نشت گاز و گاز گرفتگی - سر درد ، سرگیجه و حالت تهوع از علائم گاز گرفتگی می باشد
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - عبور دادن سیمبرق کرسی از زیرتشک و لحاف غیراصولی است این امر احتمال بروز آتشسوزی و همچنین برقگرفتگی را تا چندین برابر افزایش میدهد.
- عمومی - خطر در كمين است همواره ودر همه جا مراقب باشيم
- عمومی - ايمني مسئله اي است مربوط به همه
- نشت گاز و گاز گرفتگی - با استشمام بوی گاز هنگام خروج از ساختمان درها را باز بگذاریدو شیر اصلی گاز را ببندید .
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - کرسیها را باید روی چهارپایه با ابعاد مناسب نصب کنید ، به طوری که لوازم قابل اشتعال اطراف آن با فاصله ایمنی و دور از حرارت مستقیم آن قرار گیرند.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - در زمان استشمام بوی گاز بهترین و اولین کار خروج از ساختمان است
- نشت گاز و گاز گرفتگی - در هنگام نشت گاز هر اقدامی باید بعد از خروج کلیه ساکنین صورت گیرد
- بلایای طبیعی - اصولی ترین کار ، کسب آمادگی به منظور مقابله با سوانح است .
- عمومی - ايمن فكر كنيد وايمن عمل كنيد
درباره مدیر اداری مالی | سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور
مهدی اقبالی
رئیس امور اداری و مالی
مدیر اداری مالی برنامه ریز بسیاری از فعالیت های سازمان می باشد . چون این واحد با برنامه ریزی مالی که ایجاد می کند بر اساس بودجه تنظیم شده و منابعی که در اختیار دارد هزینه های واحد های مختلف را به نسبت اهمیت ، طبقه بندی نموده و با نظر مدیریت در طول سال آنها را اجرا می نماید
نمایش توضیحات بیشتر ...شرح وظایف
بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح ها ، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل مورد نیاز سازمان با رعایت اصول صرفه جویی و صلاح سازمان و در چارچوب اهداف کلی .
انجام کلیه امور اداری ، کارگزینی ، امور رفاهی کارکنان و مالی سازمان .
نظارت بر امور کاری ، خدمات عمومی ، دبیرخانه ، چاپ و تکثیر .
تهیه و تدارک کلیه اقلام مورد نیاز سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
اقدام به حفظ و نگهداری اموال سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی .
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات آئین نامه های استخدامی و آشنا نمودن مسئولین تحت سرپرستی با قوانین و مقررات جدید اداری .
بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی .
انجام کلیه اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع می شود و سایر وظایف مربوط به شغل .