پیام های ایمنی :
- ایمنی در محیط کار - شرايط نا ايمن را گزارش كنيد
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - عبور دادن سیمبرق کرسی از زیرتشک و لحاف غیراصولی است این امر احتمال بروز آتشسوزی و همچنین برقگرفتگی را تا چندین برابر افزایش میدهد.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - برای نصب لوازم گاز سوز و بخاری از شیلنگ استاندارد گاز استفاده نمایید
- بلایای طبیعی - زلزله بلا نیست، نا آگاهی ما از آن بلا می سازد.
- بلایای طبیعی - اصولی ترین کار ، کسب آمادگی به منظور مقابله با سوانح است .
- نشت گاز و گاز گرفتگی - برای نصب بخاری و لوازم گازی حتما از شیلنگ وبست مناسب استفاده نمایید
- عمومی - بیائید در هر خانواده حداقل یک امدادگر داشته باشیم .
- عمومی - اگر نمي دانيد ، سؤ ال كنيد .
- ایمنی در محیط کار - دقت واحتياط در كار شرط عقل است
- عمومی - خطر در كمين است همواره ودر همه جا مراقب باشيم
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - تا حد امکان از پریز مستقل برای تامین برق کرسیهای برقی استفاده شود.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - قبل از راه اندازی وسایل گرمایشی از باز بودن مسیر دودکش مطمئن شوید.
- عمومی - ايمني يعني ادامه زندگي در آرامش
- ایمنی در محیط کار - ابزار ناقص را از محيط دور كنيد.
- عمومی - ایمنی زمانی حاصل می شود که بدانیم چگونه از خطر دور شویم.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - هر وسیله گرما زا باید مسیر دود کش جدا و مخصوص به خود داشته باشد
- بلایای طبیعی - زلزله ترسناک نیست ، ساخت و ساز غیر اصولی ترسناک است.
- ایمنی در محیط کار - از آلوده شدن زخم به گرد و غبار و يا تماس با ابزار كار خودداري كنيد.
- نشت گاز و گاز گرفتگی - سر درد ، سرگیجه و حالت تهوع از علائم گاز گرفتگی می باشد
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - استفاده از سه راهیها و موارد مانند آن امری غیراصولی و ناایمن است.
درباره مدیر اداری مالی | سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور
مهدی اقبالی رئیس امور اداری و مالیمدیر اداری مالی برنامه ریز بسیاری از فعالیت های سازمان می باشد . چون این واحد با برنامه ریزی مالی که ایجاد می کند بر اساس بودجه تنظیم شده و منابعی که در اختیار دارد هزینه های واحد های مختلف را به نسبت اهمیت ، طبقه بندی نموده و با نظر مدیریت در طول سال آنها را اجرا می نماید
نمایش توضیحات بیشتر ...شرح وظایف
بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح ها ، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل مورد نیاز سازمان با رعایت اصول صرفه جویی و صلاح سازمان و در چارچوب اهداف کلی .
انجام کلیه امور اداری ، کارگزینی ، امور رفاهی کارکنان و مالی سازمان .
نظارت بر امور کاری ، خدمات عمومی ، دبیرخانه ، چاپ و تکثیر .
تهیه و تدارک کلیه اقلام مورد نیاز سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
اقدام به حفظ و نگهداری اموال سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی .
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات آئین نامه های استخدامی و آشنا نمودن مسئولین تحت سرپرستی با قوانین و مقررات جدید اداری .
بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی .
انجام کلیه اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع می شود و سایر وظایف مربوط به شغل .