پیام های ایمنی :
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - استفاده از سیمهای نایلونی برای تامین مدار برق کرسیهای برقی غیرمجاز است و باید حتما از کابلهای مناسب و استاندارد استفاده نمایید .
- ایمنی در محیط کار - روابط دوستانه در محيط كار موجب سلامت روان است
- نشت گاز و گاز گرفتگی - قبل از نصب بخاری حتما مسیر دود کش را بررسی نمایید
- عمومی - ایمنی زمانی حاصل می شود که بدانیم چگونه از خطر دور شویم.
- عمومی - ايمني يك حس است آن را به ديگر حواس خود بيفزاييد
- عمومی - از حوادث گذشته پند بگيريد
- عمومی - تجربه را از حوادث گذشته کسب کنید نه آینده.
- ایمنی در محیط کار - از وسايل استحفاظي بطور صحيح استفاده نماييد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - گاز مونواکسید کربن(CO) هیچ رنگ و بویی ندارد
- ایمنی در محیط کار - عوامل خطر آفرين را از سر راه خود برداريد
- نشت گاز و گاز گرفتگی - در صورتی که داخل کانکس یا چادری که در آن سکونت دارید، دریچه ورود هوا تعبیه نشده است ،از وسایل گرمایشی با سوخت فسیلی اکیدا استفاده نکنید.
- ایمنی در خانه - ايمني يعني ادامه زندگي در آرامش
- نشت گاز و گاز گرفتگی - لوله های دودکش را از پنجره یا دیوارهای جانبی عبور ندهید.
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - به طور متناوب سیمهای برق کرسی خود را از جهت پارگی و لهیدگی روکش آن مورد بازبینی و کنترل قرار دهید و توجه داشته باشید که آن را با ثبات و محکم در محل نصب کنید تا احتمال سقوط آن وجود نداشته باشد.
- ایمنی در خانه - کیف کمک های اولیه را همواره در منزل آماده داشته باشید.
- هشدارهای ایمنی استفاده از کرسی برقی - استفاده از سه راهیها و موارد مانند آن امری غیراصولی و ناایمن است.
- ایمنی در محیط کار - خطرات محيط كار خود را بشناسيد
- ایمنی در خانه - اگر به سعادت خود و فرزندانتان علاقه دارید امر حفاظت را سرلوحه کارتان قرار دهید.
- عمومی - خطر در كمين است همواره ودر همه جا مراقب باشيم
- عمومی - ايمني يعني ادامه زندگي در آرامش
درباره مدیر اداری مالی | سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور

مدیر اداری مالی برنامه ریز بسیاری از فعالیت های سازمان می باشد . چون این واحد با برنامه ریزی مالی که ایجاد می کند بر اساس بودجه تنظیم شده و منابعی که در اختیار دارد هزینه های واحد های مختلف را به نسبت اهمیت ، طبقه بندی نموده و با نظر مدیریت در طول سال آنها را اجرا می نماید
نمایش توضیحات بیشتر ...شرح وظایف
بررسی و اتخاذ تصمیم در مورد طرح ها ، تهیه و تدارک ملزومات و وسایل مورد نیاز سازمان با رعایت اصول صرفه جویی و صلاح سازمان و در چارچوب اهداف کلی .
انجام کلیه امور اداری ، کارگزینی ، امور رفاهی کارکنان و مالی سازمان .
نظارت بر امور کاری ، خدمات عمومی ، دبیرخانه ، چاپ و تکثیر .
تهیه و تدارک کلیه اقلام مورد نیاز سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
اقدام به حفظ و نگهداری اموال سازمان و تهیه و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال .
سازماندهی فعالیت های مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحد های تحت سرپرستی .
نظارت بر اجرای قوانین و مقررات آئین نامه های استخدامی و آشنا نمودن مسئولین تحت سرپرستی با قوانین و مقررات جدید اداری .
بررسی اعتبارات درخواستی واحدها و اخذ توضیحات لازم از مسئولین امور در مورد بودجه پیشنهادی .
انجام کلیه اموری که در حدود وظایف از طرف مافوق ارجاع می شود و سایر وظایف مربوط به شغل .